mums!

Efter skolan så körde jag Fia & Sandra till vh, där hämtade jag även upp min bror och hans kompis, jag skjutsade sen hem Matilda till Sorunda, eric och hans kompis till Ösmo och sen åkte jag & Pontus ner till nynäs för att hämta lite saker som jag glömt hemma hos Adam. Sen kom vi hem och åt en jättegod middag som min duktiga pappa har lagat!
Direkt efter middagen så körde jag iväg för att hämta Eric igen. Nu har vi kommit hem och jag har precis duschat, ligger och följer Dif - lhc på difhockey.se, just nu står det 0-0. inte så bra. Enligt uppdateringen så spelar djurgården inte alls bra! Så nu får dom rycka upp sig.
Nej nu gnäller Pontus på att jag är osocial, så vi får höras imorgon :) BIGGEST LOVE







Kommentarer
Postat av: m e l i n d a

okej för ditt körkort ? (:



nej inte mkt, bara mysa med några imorgon, tjejmiddag och kanske fest på lördag och sen på söndag så blir det inflyttningfest hos en :)

2011-01-13 @ 20:38:25
URL: http://itismelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0