projektarbete

Gud jag måste bara få skriva en helt onödig grej, men det är att jag va så jävla hungrig idag på lunchen, och skolan bjöd på stuvade makaroner, och falukorv. Falukorv är äckligt men stuvade makaroner är ju skitgott! åt typ två portioner, och det är jävligt unikt för att vara mig. haha
Nu har vi projektarbete, Sara babblar på om nånting som dom berättat om en miljon gånger redan. skit onödigt..
Sen ska jag plugga, det har jag lovat mig själv. Idag MÅSTE jag plugga!
Sen ska jag och Matilda fota lite till vårat sociologiarbete också, sen förbi hennes syster och lämna fina kläder till hennes son som hon köpte igår.
kommer nog bli awesome. men nu ska jag lyssna & försöka hålla mig vaken, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-26 @ 14:11:57
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Du får berätta för mig vad hon sa :) <3

2011-01-26 @ 14:34:13
Postat av: Neow.se | Utan mitt ego är jag inget!

haha okey... ^^

Ha ja klart de låter gulligt, du gillar ju honom nu ;)

tur att man inte sa de dåliga, skulle inte låta så värst gulligt då xD Nä men lilla brunnis har nog hittat sin rätta nu tror jag :)



Happy for him :D

2011-01-26 @ 19:21:47
URL: http://neow.se
Postat av: Tommy

Sv: Jag jobbar som undersköterska, planerare och samordnare inom demensvården!



Haft en bra dag i skolan ?

2011-01-26 @ 20:02:59
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Tack så mycket! Ja ibland funderar jag på om jag är stålmannen him self .. med tanke på att jag stått ut så många år! Började min branch inom vården som 14 åring på låst demens avdelning .. Sen kom jag ifrån det, jobbade lite på akuten, serviceboende, sen personlig assistent och nu omplacerad sedan 3 år tillbaka till demensvården igen då han jag var assistent till somnade in ..

2011-01-26 @ 21:31:20
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0