rensa huvudet lite.

Jag måste bara få skriva ner lite saker som jag gått och funderat på ett ganska bra tag och det är grejen att man inte kan tycka om någon som man inte känner.
helt sjukt. Och jag tänker inte sitta och säga att man inte kan göra det, för jag är expert på att dömma folk innan jag känner dem, och börja ogilla folk innan jag ens känner dem.
Men det ska jag ändra på nu.
För jag har gått i lite mer än ett år och hatat en person som jag aldrig ens pratat öga mot öga med. Hur onödigt är inte det egentligen? Hon har inte gjort mig nånting men ändå så bara avskyr jag henne. Jag ville inte möta henne ute nånstans för jag visste inte hur jag skulle reagera. Så illa tyckte vi om varandra och ingen utav oss kände varandra. Hur jävla dumt låter inte det?
Så det ska jag börja ändra på, jag ska inte ogilla folk så länge dem inte gjort nånting elakt emot mig.
Och folk som tycker illa om mig utan att ens träffat mig skrattar jag bara åt. För det värsta som finns är folk som håller på så. (och jag ingår tyvärr i den kategorin). Men iallafall, det ska jag ändra på.
För eftersom att jag inte dömer dom jag känner för det dom gjort tidigare i livet så kan jag ju absolut inte dömma någon som jag inte känner?
Nej så blir det. Nu vet ni det iallafall, jätte onödigt men iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Neow.se | Utan mitt ego är jag inget!

Smart skrivet.. ingår väl oxå i den gruppen men de e för att jag hatar alla tjejer.. o de e pga alla tjejer jag träffat en gång lr mer, har snackat skit om mig redan efter 10 min, fst dom inte ens snackat med mig :) speciellt när jag skämtar o skojjar med deras "på g" lr "ragg" som även är min kompis ^^ Svartsjuka ere..



men jag har inget emot tjejer, alla är idioter tills dom bevisat motsatsen :)



svar ja men gör't Helt klart värt de :D

2011-01-24 @ 14:07:59
URL: http://neow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0