satisfied

hejhej hallååå!
Imorse försov jag mig, även fast jag vaknade i tid. dum som jag va så började jag snooza.. big mistake!
Men hann i tid till jobbet ändå. Dagen har flytit på men varit ganska så seg. Vi hade arton barn eller något, jag är van med typ 60. Så det va lite skillnad.
Men fick mysa lite med mina "kollegor" och bara prata strunt. Efter det jobbet åkte jag ner och va med mitt kontaktbarn, vi åt thai och softade lite. Sen åkte jag hem.
Och nu sitter jag här, borde egentligen skotta, men har ingen lust.
Och juste, jag är alldeles ensam. Liiite läskigt, igår visste jag att fia och dom skulle komma till mig efter ett tag men idag kommer ingen, eller jo kanske Pontus, men jag vågar inte hoppas för mycket. så ikväll kommer jag få sova ensam, buhuuuu...
nej nu ska jag glo vidare på Göta Kanal 2.
sen måste jag bara få säga att love the way you lie måste vara den bästa låten som gjorts på fleeera år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0