seegt!

Idag har jag bombat bloggen med onödiga inlägg, jag fattar inte hur folk som är arbetslösa klarar sig igenom dagarna. Jag har suttit hemma en dag och håller redan på att avlida av tristess. Det finns inte tråkigare än att bara sitta hemma! Usch fy, tog iallafall en lång dusch och rakade benen. Och självklart så missade jag värsta strimman mitt på benet, så jag hoppas på att vi inte ska bada imorgon.
Dagen har spenderats i horisontellt läge i soffan och en heldel tv. Men nu ska jag sova. Känner att mitt humör är påväg neråt, och det är inte så kul..
Så bäst att gå och lägga mig innan jag gör något dumt, haha. Så godnatt på er alla mina söta läsare, vi hörs imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: emelie ^^

Jag blir 15 i sommar ^^ Dudå? :)



Okej, skönt de haha :)

2011-01-31 @ 22:18:01
URL: http://checkemelie.blogg.se/
Postat av: julia

sv: härligt! :) varför slutade du då? :(

2011-01-31 @ 22:35:43
URL: http://juliafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0