the ends not near, its here.

klockan är just nu 01:25 och jag sover inte ännu, herregud. Jag total fastnade för filmen "sova med fienden" som Julia Roberts är med i, och hon är ju så jävla vacker! Ni som inte sett den borde verkligen se den. den är ifrån -91, men äldre filmer är oftast bättre filmer.
Jag & P har även löst massa grejer, så det känns bra. som ni märkte i inlägget under så va jag kanske inte så glad. men allt är löst nu och det är skönt. Imorgon börjar jag vid tio, så känns som om jag borde sova nu. om det kommer gå.
Just nu är jag pigg för att vara uppe hela natten, men vi får se. dessutom håller all snö på att ramla ifrån vårat tak så det smäller till lite då och då, och det är inte det enklaste att sova med. Nej nu ska jag kika på slutet av filmen, det är bäst. PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0