when you think you've had enough

Nyss när jag la mig i min stora säng, (som btw är ännu större utan Pontus.) så kom jag och tänka på en sak som vi pratade om igår han jag & Robin. Och då kom jag på hur mycket jag saknar mina nära och kära som gått bort och hur orättvis världen faktiskt är.
Hur rättvist är det att en femtonåring ska behöva ta livet av sig för att han inte får den hjälp han har rätt till?
vilken värld är det vi lever i som får människor att vilja dö av egen vilja? Det är så sjukt.
och de olika summorna som brottslingar får betala? alltså skadestånd, hur kan pirate bay människorna få flera miljoner i skadestånd och Englas mamma fick bara en fjuttsumma? Jag vet att pengar inte kan ersätta ett liv, men kom igen!?
Men iallafall, jag saknar min kära finaste Adam, David, Beje & Jocke. Det är helt sjukt.
Hur grym ska världen vara egentligen?
mina finastefinaste Adam, jag saknar dig så det gör ont.
min alldeles egna stjärna!

Kommentarer
Postat av: Neow.se | Utan mitt ego är jag inget!

Svar på ditt inlägg..

Med tanke på att pirate bay får betala så mycket i skadestånd e för att dom spridit musik/filmer/program för flera miljoner!!( som påverkar flera tusentals skådisar / musikers / programerares ekonomi ) Och för att dom faktiskt kan betala av den skulden oxå..



Engla va en person som blev mördad.. Det är inte samma antal av personer som drabbars.. o mord kan aldrig mäta sig upp i samma summor som att sprida flera miljoner olagliga saker över internet över hela världen..

ist för pengar ge livstids fängelse.. Att ge pengar för en människa som blir mördad e absurt.. De e som att köpa sig fri från mordet..



Svar nä jag tänker inte säga :) Förhoppningsvis gör han inte samma sak mot dig , men de va rejält störda grejjer som fick än att må asdåligt ^^



Haha ja men jag är unik :)

2011-01-27 @ 12:14:59
URL: http://neow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0