yeah yeah yeah!

Jag och adam hade ju tänkt oss en soft chillkväll men så blev det inte.
Mamma hämtade oss, och sen fick jag bilen. Då åkte vi tillbaka till Adam och va där i fem minuter max, sen bestämde vi oss för att dra ut och köra lite, då stötte vi på Malin som va ute och övningskörde och följde efter henne, hämtade henne hemma hos henne och sen drog vi vidare och åt. Sen fick vi för oss att åka ut till Danne och Angelica på torö, sagt och gjort. Påväg ut poppades det massor av musik och vi har nu förstått att jag är helt tondöv och att jag inte ska söka till Idol.
Nu har jag precis lagt mig i min säng och tänkte sova lite, imorgon har jag inga som helst planer men det blir skit bra ändå. Puss och godnatt mina fina läsare!

Kommentarer
Postat av: MEREI

- godnatt :)

2011-01-13 @ 00:53:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: m e l i n d a

sjukt snygg blogg :)

2011-01-13 @ 01:10:14
URL: http://itismelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0