litet levnadstecken

jag saknar fortfarande min fina klass bajs mycket, bloggen dör ut saktare men säkrare. Måste köpa mig en ny liten bebis så ni kan få läsa om mitt tråkiga liv. Nej men foreal, jobbiga stalkers behöver inte veta vad jag gör, dom som borde veta vet. Just nu sitter jag och Sandra hemma och pillar på mitt CV och myser lite, imorgon rymmer den finisen till USA i fööör många veckor, det ogillas helt äckligt mycket. Sen ska jag till min älskling igen, mitt andra hem. jag trivs jäääättebra där, min älskling är otroligt bra!

Om man har br självförtroende så behöver man inte söka bekräftelse med bilder och annat, en liten tankeställare till er alla där ute. hihi puuuuuuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0