peacock

Haaaaalloj!

Har inte alls blivit så många inlägg som jag velat dessa dagarna, men som sagt har ingen data och sen har jag mest jobbat och myst med min man.
Igår hade vi ju månadsdag och då gjorde vi kycklingsallad hemma hos honom och sen fruktsallad, blev väldigt lyckat!
Idag va jag faktiskt ledig, väldigt skönt, mindre skönt att jag vaknade med migrän och början på en förkylning. Jeeeesus vad gud älskar mig!
Så min fina lilla mamma kom och hämtade mig hemma hos Pontus och nu är jag hemma, första gången på typ en vecka som jag ska sova ensam, riktigt läskigt faktiskt.. Funderar på att försöka få något slags sovsällskap.
Sökt massa jobb har jag gjort nu också, nu jävla ska jag få ett fast jobb!
Men nu ska jag glo tv tills maten är klar, är gaaalet hungrig!
Slänger upp lite fina bilder ifrån studenten också, take me back!


























Kommentarer
Postat av: gulistan

men så fina vi är allihopa :) <3333 saknar studenten, vi borde uppleva de en gång till :))))

2011-06-24 @ 19:12:33
URL: http://gulistaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0