want to know.

Hejhopp alla mina små stalkers. Just nu ligger jag i sängen med pappas data, fyfan vad jag hatar den! Den hoppar över tangenter när man ska skriva så ifall allt blir helt fuckt up så vet ni varför nu... Men iallafall, igår va vi ju och fixade med kimmos bil och satte dit bakaxeln och lite såna grejer, efter många timmar fick vi den faktiskt att funka. Fick åka Cadillac ner till nynäs med Sofie också, mötte upp lite folk och sen drog jag hem. Nu ska jag sätta mig och äta frukost och sen dra ner och kolla på nynäs gymnasium som tar studenten idag, kul för er. Grattis till vädret osv. Sen skulle jag också vilja veta vilka det är ungefär som läser min blogg? Det är mycket fler än vad jag trott, självklart vet jag vilka mina stalkers är som är inne på min blogg 20 gånger om dagen, så ni behöver inte skriva något ;* Sen har jag fått såna jääävla cravings för ett par hängselshort, längtat efter det i flera år nu men nu i sommar är det nog fan dags att inskaffa sig ett par. Det är ju bara så jävla sexigt, om man har rätt kropp dvs ;)

Kommentarer
Postat av: -Matilda.

Allt bra med dig idag? :)

2011-06-02 @ 03:02:08
URL: http://creativve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0