home is where the heart is.

Halloooooj!
Nu har jag kommit hem (eller för ett tag sen). Jag har haft en jättemysig dag. Pontus klippte sig, blev lite ovant iochmed att det blev så kort men han är fin ändå! Sen åkte vi till hans pappa och fixade lite och sen bar det iväg till Årsta för att bowla, och det va så pinsamt! Jag va så jäääävla sämst. Eller det gick i vågor, ibland va jag riktigt bra men sen gick det bara neråt. Ronny va imponerad iallafall.
Jag och Robin teamade iallafall så vi slog ihop våra poäng, gick där ifrån med 393 poäng typ :), så så dåliga va vi inte :)
Sen åkte vi och åt Kina Buffé, hur gott som helst! Jag är också hur mätt som helst, sen mös vi hemma hos han ett tag tills mamma kom och hämtade mig.
Ikväll kommer bli en tidig kväll eftersom att jag ska skjutsa mamma & Eric till jobbet imorgon, och sen är det kryssniiiiing! som jag har längtat!





Kommentarer
Postat av: Wictoria

Tack för att du deltog i "dagens blogg"! En ny tävling

kommer upp innan midnatt och du kan absolut anmäla

dig igen :)



Övrig kommentar: grymt snygg header!

2011-03-01 @ 23:36:12
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0