kvartsfinal

Godkväll, guess what? Jag har lyckas äta mat, fy satan vad bra det känns! :D
Sen har jag spenderat lite tid med min familj, dvs kollat in kvartsfinalerna. eller ja, FBK - BIF. Följer djurgårds matchen live men den går inte alls som jag vill just nu.. frustrerande!
snart ska jag sova, har bestämt mig för att sova tidigt ikväll eftersom att jag förmodligen ska till skolan imorgon, sjuk eller ej. jag ska dit! Ligger jag hemma en dag till så kommer jag bli psykisktstörd, haha okej kanske inte. men ändå.
Nu ska jag trycka i mig en till apelsin och sen knark halstabletter, peace out brother!
sen tycker jag att grabben på bilden jättegärna får komma hem ifrån Norge nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se

skönt att höra men inte roligt att du håller på att bli sjuk! hoppas på att jag inte blir det, ska ju till sthlm den här månaden!!! så jävla typiskt ifall de blir då.. :D Vart bor du i sverige? :D

2011-03-09 @ 07:15:00
URL: http://bjurlerstamjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0