studentskivebiljetter.

Godkväll, hela dagen har jag sovit typ.. Precis fått i mig lite glass och ska snart hämta kräm. Jag är så otroligt trött!
Mamma va iallafall snäll och åkte och hämtade ut mina studentskivebiljetter, så nu mina älskade klasskamrater så finns dem att köpa, kontakta mig på facebook linda zetterman eller sms. Gäller er andra som är sugna på att gå också :)
Mamma köpte en NU! till mig också när dem va och handlade, så nu har jag nånting att underhålla mig med. biggest loooove!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jo det har du helt rätt i !! Man ska skämma bort sina barn haha. Annars kan folk sluta producera dem. hihi ;D

2011-03-07 @ 21:08:33
URL: http://nathaliesbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0