baksmällan del 2.

Idag efter skolan gick jag och min andra halva och åt lunch på taco bar, sen stötte vi på hans kompis som vi satte oss med ett tag och bara tog det lugnt. Sen åkte vi iväg på bio och såg Baksmällan 2, alltså jag va riktigt skeptisk mot den i början med tanke på hur jävla genomrolig och genialisk ettan va men oh my! Tvåan va lika jävla braa, skaparen av dem filmerna måste ju få något stort pris. Skrattade så att jag höll på att kissa på mig! Skrattar fortfarande när jag tänker på vissa grejer.
Sen efter det åt vi middag och sen drog jag ner till freja för att sätta mig med 10 grabbar typ. Kvällen slutade typ med att Matte bar mig genom hamnen för att sen glömma sin tröja i min bil, massa glidandes med Sandra och en liten snabbträff med Linus i hamnen innan det blev hemgång, minst sagt lyckad kväll!
Nu tänkte jag sätta igång och plugga lite såhär mitt i natten när alla andra ligger och fyller sover så skönt..
Dags att sätta igång! LATEEEERRRROOOOO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0