bilder & text ifrån valborg.

Nu tänkte jag berätta lite om min valborg som va helt jävla awesome! Den bästa utav dom alla tror jag.
Vi va ju hemma hos min fina vän Ida, grillade hur god mat som också blev hur mycket som helst! Jag åt tills det höll på att spruta ur öronen på mig, höhö!
Sen blev det skitsnack med gamla vänner, femkamp som innehöll gåtor (som jag ägde sönder alla på), springa med en galge mellan benen, pricka en penna i en ölflaska, dricka öl, vin, cider & en shot. Mitt lag vann såklart och jag hade så jävla kul.
Fick även spendera natten med min älskling! Så dagen va lätt det bästa på länge! :-)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack så mycket för din kommentar :) Hade du en bra valborg? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-05-02 @ 13:50:31
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0