cuduro.

Goooodmorgon! Eller jag har varit vaken ett bra tag, sov ganska okej ändå för att somnat så arg som jag faktiskt gjorde. Men ändå, imorse skulle jag jobba med att träffa min lilla tös och äta glass i hamnen, dålig som jag är försov jag mig nå förjävligt men hann ändå! duuuuktig chey!
Vi åt glass, softade runt ingvägen, och sen skulle vi till banken men den va sen, fick se alla bilder som hon tog i venedig också, skit fint!
Nu ska jag packa ihop mina grejer och sen möta upp Pontus och sen åka till han, humöret är fortfarande inte på topp och ett samtal kommer behövas, sen kommer allting säkert lösa sig, som det alltid gör! Men han är bäst iallafall, (även när jag blir skitsur för ingenting.) tack för att du står ut ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Ursäkta otroligt sent svar :)

Allt bra med dej?? :D

2011-05-21 @ 18:04:28
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0