i hate you

Gårdagen var väldigt lyckat, godmat med Sandra sen vidare ner mot freja som hade öppningspremiär och foreal. Jag trodde båten skulle välta, satan vad mycket folk. Men kul var det, vakterna va ovanligt griniga. Men det förstår man eftersom att dom va så få.
Men iallafall, kvällen bjöd på minderåriga på freja, lättförtjänta pengar för min del, en helt oförberedd blöt puss av simon på kinden, en trasig toalett dvs 20 minuters kö för att pinka och maaaaassaaa annat!
Idag känner jag att jag borde dragit mig hemåt tidigare igår eftersom att min klocka ringde 07:30, och nu ska jag föna håret och klä på mig för att sen åka in till stan och hämta min kära morbror och han kompisar. :)
Vad resten av dagen ska spenderas med har jag inte bestämt än. Vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0