Infected

Vad söta ni alla är som fortfarande spanar in min blogg även fast jag har en "bloggpaus", anledningen till den kommer ni få reda på om några dagar :)! Ville bara skriva lite för att jag känner att jag måste bara få berätta hur patetiska jag tycker vissa människor är som inte kan släppa saker utan fortsätta skriva/säga saker om något som dom borde släppt för hur länge sen som helst! Jag fattar inte grejen, ni kommer ändå inte lyckas förstöra något som du/ni vill förstöra. Det är liksom skrivet i sten. Idioter, sluta lägg dig i mitt liv och sköt ditt eget, det verkar verkligen behövas! Det du/ni håller på med är bara waste of time, gå vidare istället. :-) Om tre dagar har jag och min älskling en mÅnad också (haha fast egentligen är det typ fem månader iomed att vi hållt på som om vi vore tillsammans ett Braaaa tag!). Men nu har jag sagt mitt och hoppas att folk kan vakna upp och inse att dom faktiskt bara är allmänt patetiska och inser att dom bara slösar sin tid. Jag har varit i din/eran sitts och jag vaknade upp och gick vidare, prova göra samma sak! BIGGEST LOVE TILL MÄNNISKORNA SOM ROCKAR MIN VÄRLD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0