lovelovelove

Just nu sitter jag och min älskling bänkade i hans soffa hemma. Idag har vi varit duktiga och pluggat som fan, så nu ska vi ha lite tid för oss själva med mys och massage (för er som är i ett förhållande och inte vill att det ska bli långtråkigt så är massage ett enkelt val för att skämma bort varandra, tar inte lång tid och det är huuur skönt som helst!) Jag och pontus masserar varandra en gång i veckan typ :)
Snart ska vi göra middag, får se vad det blir för gott. Jag är svin hungrig! På onsdag sätts betygen och jag har betat av två grejer på listan, bara lite kvar nu..
Men nu ska jag spendera tid med min älskling!
jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Ja det är jättefint väder! Förutom att det blåser som fan haha.. ;) glömde säga att du också har en fin blogg!

2011-05-23 @ 17:21:10
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0