lovely

Min helg va toppen.
Igår åkte jag ju och hämtade min morbror och hans jobbarkompisar, sen åkte jag och mötte upp Sandra och softade lite hos Andy. Sen åkte jag och handlade med min mormor och åkte ringvägen och mös lite. Sen handlade vi middag och sen skjutsade jag hem henne.
Åkte hem och lämnade bilen och sen skjutsade mamma mig till tåget och jag åkte till Pontus. Där mös vi hela kvällen och bara tog det lugnt.
Nu är vi i skolan och idag kanske vi ska gå på bio. Vi får se hur det blir med allting.
Känner också att mitt humör inte är på topp så tror att det blir en bloggpaus framöver tills jag har tid och andas igen. Eller något, vi får se! :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv;: Härligt:) jo helt ok!

2011-05-09 @ 14:29:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0