min baby.

Och nej min rubrik handlar inte om Pontus idag, utan min data.. Jag sörjer, håller just nu på att rensa hela datan på alla bilder och allt som ligger på den.. För imorgon så ska jag lämna in den. Så efter imorgon antar jag att det kommer bli en bloggpaus eftersom att jag inte har någon annan data.. :'(
Men iallafall, på onsdag tar nynäs gymnasium studenten och då ska vi också fira Sandra som tog studenten idag, grattis igen älskling! <3 så då blir det utgång och lite annat smått & gott. Känns awesome! Sen i helgen äre summerburst också, fyfan vad livet leker! Veckan efter det är det studenten också, huuuuur läskigt ?!
Menmen...
Provjobbningen idag på kvantum gick strålande. Gjorde rätt så bra ifrån mig även fast jag kände mig dum ibland. Vi får hålla tummarna helt enkelt! :)
Nu ska jag fortsätta att tömma mina älskling, sen ska jag mysa lite med min riktiga älskling.
Måste bara få säga tack till han en gång till för att han alltid orkar med mig och bara är helt jävla underbart bäst! Det finns ingen där ute som har en bättre pojkvän än vad jag har! och då menar jag ingen!
Jag skulle inte byta bort han mot någon eller någonting i hela vida världen, jag älskar han något enormt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0