min fristad blev till ett fängelse

Rubriken får stå för sig själv.
Dagen har gått i vågor, mestadels bra såna. Nu är det tyvärr helt tvärtom och jag har lust att slå någon. Sen måste jag också få säga att det inte finns nå värre än när någon person loggar ur chatten mitt under en diskussion.
Jag vill också säga att jag inte tänker lägga ner nå energi eller kämpa ifall man inte får samma krig & energi tillbaka.
Nu ska jag lägga mig och plugga också, det lär inte alls gå så bra som det skulle behöva göra. Jag känner mig jätte nedstämd och helt slut. Ge mig den tionde juni nununuuuu så jag kan få mitt liv, leende och positiva inställning tillbaka. Tills dess kan allting gå & dö.
Men tack och hej mina underbara anonyma läsare.


Hur mycket man än tycker om någon så kan man inte ta hur mycket skit som helst.
Detta va nästan droppen.

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har inte gjort så mycket :) Jag har gått och blivit sjuk :( Ska du göra något roligt i helgen?

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-05-04 @ 11:52:26
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0