Om sanningen ska fram..

.. så känner jag mig faktiskt hotad av en tjej som absolut inte är ett hot egentligen. Så det är lite creepy, vart tog min kaxighet vägen? Men det är väl så, när ett problem försvinner dyker ett annat upp.

Menmen, åter till det jag faktiskt vill lägga energi på. Jag har världens jävla migrän, påriktigt. Håller på att krypa ur mitt egna skinn.. Så fort jag fixat klart med datan så ska jag ta två naproxen och sen krypa ner i min säng. Dagen har inte bestått av nånting. Mest bara varit hemma o tagit det lugnt, försökt att plugga lite. :)
Imorgon har jag inga planer, ska väl antagligen hitta på något skojsigt.
Vi får se om ni får ett inlägg imorgon eller om jag beslutar mig över natten att min bloggpaus börjar nu. men ifall ni inte får ett till inlägg så är det för att jag måste hitta tid till att andas och vila upp mig själv innan jag kan börja tänka på att tillfredsställa er. deal?
Jag och min älskling små planerade också att vi skulle åka på en semester i typ höst eller något tillsammans, det lutar mot Grekland eller något. Hur mysigt är det inte? Sen va det han som föreslog det också. Han är ju bara föööör underbar! ♥




Kommentarer
Postat av: eric KILLBLOGG!

looove you too!:) <3

2011-05-10 @ 22:00:48
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej har du också soligt där du bor?:)



Just nu har jag en tävling där du kan bli veckans blogg intervju - jag ställer frågor tilL DIG som du svarar på, länkar till DIN blogg i min blogg i ett inlägg:)

något för dig? KLicka då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment

2011-05-11 @ 10:05:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0