pirates 4.

Hejhoooopp, helgen har varit mysigt. Lördags morgon så jobbade jag ju, sen åkte jag hem packade ihop mina saker och slängde mig i bilen för att åka till min prins, väl där tog vi det lugnt innan hans mamma ringde och sa att vi skulle komma till hans mormor & morfar, sagt och gjort, plattan i mattan dit (Fast dom va inte hemma), vi grillade och åt god mat och bara tog det lugnt, jag verkligen älskar att vara där!
Sen åkte vi hem, tog det lugnt på balkongen och bara pratade massa strunt, sen gick vi ut för att möta Simon och Lina på en promenad och sen hem och kollade på Troja.
Igår vaknade vi och låg i soffan nästan hela dagen, sen åkte vi och växlade pengar och sen hoppade vi in i duschen för att senare kasta oss i bilen för att åka till Heron för att kolla på pirates 4, maten va supergod och filmen va inte direkt som jag hade förväntat mig. Lite besviken faktiskt.. Menmen, Jack Sparrow va klockren som alltid så man ska inte klaga.
När vi kom hem bänkade vi oss i soffan för att prata lite med mina föräldrar som kom hem i lördags.
Nu sitter vi i skolan, det är egentligen friluftsdag men jag prioriterar mina betyg mera. Ikväll ska jag sova hos min prins också, vad som händer har vi ingen aning om men nånting hittar vi alltid på. Plugga kanske med tanke på att det är två dagar tills betygen sätts och jag vill mest bara dö och hoppa av skolan, men livet leker ändå. Eller?

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Tack! :) Jadå förutom huvudvärk, själv då? :)

2011-05-23 @ 12:00:23
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0