torsdag.

Jahapp, då va torsdagen över då. Åkte till skolan imorse och gjorde två nationellaprov samt pluggade en heldel till de andra proven som jag missat, massa creds till mig!
Imorgon är det lekdag på rudan för dom som har tid, jag har tyvärr inte tid så det menas med en pluggdag hemma i solen (förhoppningsvis) för mig.
Jag och Pontus va lata idag och orkade inte laga middag, så vi gled förbi världens bästa pizzeria här i nynäs och köpte hem en familjepizza, och nu har vi middag för en månad framöver! Herregud säger jag bara :D
Men nu börjar dagen lida mot sitt slut & vi ska krypa ner i sängen. (och juste mamma, pengarna är slut, skulle uppskatta ifall du förde över mera ;) )!
Jag har hamnat i värsta dilemmat också, hade ju köpt en student klänning som jag höll på att sy upp, men nu blev den lite för kort tyckte jag och så köpte jag en annan klänning i turkiet och nu kan jag inte bestämma mig för vilken jag ska ha! Jäääävla skit..
Men nu ska jag krypa ner breve min man, hoppas ni får en lika mysig kväll som jag kommer få! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0