TURKIET!

Nu hade jag tänkt att berätta om min turkiet resa, anledningen till att ni inte fick reda på att jag skulle åka va för att det var en överaskning för min farmor, farfar, farbror hans tjej & hennes barn.
Jag och Eric (min lillebror) flög dit i onsdags och bodde sedan själva i tre dagar innan dom andra kom, hotellet va toppen! Flygresan dit va också grym, bjöds på godmat och sköna stolar. Hotellet var stort, tre poolar, spa-avdelning, vattenbanor, DJ varje dag vid poolen och fyra resturanger. Det var helt awesome. Vi sysselsatte oss med att ligga vid poolen, fick en spa behandling som bestod av turkiskt bad, ansiktsmassage, helkroppsmassage, finnbehandling och relaxing. Riktigt toppen. Vi hade 50 meter till det underbara havet och allt va bara grymt!
Kommer slänga upp bilder när Eric lagt upp dem på facebook, tills dess får ni hålla ut! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0