verkligheten gör ont.

Heipaaaa, nu har jag lyckats komplettera tre uppgifter så nu hoppas jag att mina lärare blir nöjda. Micke har fortfarande inte svarat på mitt mail, lovar att han inte vågar efter alla mina vredesutbrott under mina tre år med honom!

Känns som om jag har massa annat att göra klart också så jag vågar inte somna än, kan inte sova. Saker tynger mig, saker som jag absolut inte kan ta upp här i bloggen. Mina närmaste kommer få reda på det snart, tror jag.
Jag och min fina vän Pernilla har ett inte lika fint samtal just nu som berör mer än jag trodde att det skulle göra. Det knäckte mig totalt kan jag tala om.
Det tär inom mig och bara kryper i hela kroppen, den ständiga paniken och oroliga känslan.
usch fyfan. Nu ska jag försöka förklara allt för min älskade. Får se hur många timmars sömn det blir denna natt, antar att det inte blir många. Men vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: sandra louriééééééé

<3333

all kärlek till dig baby <3

2011-05-26 @ 00:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0