walking in a winter wonder land.

Vaknade imorse utav att mamma kom in och pratade med mig, jag svarade något om körsbär som behövde säljas för att det va det jag drömt om, svarade senare på Pontans sms och skrev att han hade en skola att köpa. Arg va jag på han också. varför har jag ingen aning om.
Hade iallafall försovit mig och fick stressa som fan, till min stora förvåning så snöade det ute. Kom igen!! SNÖ ?! Den tredje Maj?
Fucked up global warming? Hann iallafall duscha och föna håret innan det va dags att rusa till bilen.
Nu sitter jag här i skolan, gör absolut ingenting. Ska slänga ihop min bok recension lite snabbt nu tror jag. Men annars är det en timme kvar tills jag börjar. hihi det är kuul..
Gårdagen spenderades hemma hos Malin iallafall, jag körde hennes gamla bil (det gick väl sådär, skratta fick vi göra iallafall!) vi köpte pizza, chips & läsk och sen åkte vi hem till henne och kollade på hockey. Sverige slog österrike med 3-0 så man kan absolut inte klaga! Synd bara att vi torskade mot norrmänen, jävla skidåkare.
Ska samla ihop alla bilderna ifrån min mösspåtagning och lägga upp dom hära, så får ni ta del av den också :)!



vart tog värmen vägen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0