haaaaaappyface! :D




nu sitter jag hemma hos denna söta sak, hon duschar &jag lökar data & bra musik ;D
vi ska snart upp till ishallen &hämta massa pantburkar o sen panta allt de, haha (luffare?)
dagen har varit braaaa! :) började tio över tio, hade en as chill lektion, slutade tio över tolv eftersom att vi slapp svenska/kommunicationen eftersom att vi va i stan igår ;b så dåtog jag tåget ner till nynäs och mötte idah, följde med henne till hennes skola o kollade när hon bakade, :P haha sen tog vi bussen hem till henne
nynäs snyggaste kille satt på bussen, haha!
nej nu får hon faktiskt vara klar för ja e hungrig &har inge mer att skriva :(
jag <3 bilden,    internskämt
l.z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0