mmmhm

okejokej, nu försöker vi oss på den hära blogg grejen igen! och nu LOVAR jag att det ska bli SERIÖST! kanske inte lika seriöst så att jag skriver varje dag men lite då och då iallafall.
gash , hur svårt kan de vara?
Dagen började bra men försov mig ;/ hann till skolan i tid iallafall. Hade svenska &lånade böcker. sen rytmik m dans, luck & sen matte sen slutade vi :)
drev runt lite i haninge m emma, fia &matilda, sen hämtade vi ut emmas glasögon och dom är spuerfiiina! :)
sen mötte jag emil & franken och tog tåget med vh, & på tåget mötte vi emma! :)
sen när jag kom till nynäs träffade jag yasse, Julia, Madde, Malek & Lina :)  sen på bussen träffade jag johan också, inte sett han på as länge typ.
och nu sitter jag här vid datan och kollar på AFV, fast ingen av videorna får mig att skratta,
det är verkligen inte min dag igen!
imorgon är det en månad för mig & jocke men han fuckar urrrr som vanligt i gränna, i dont like it!
jaja, nu ska jag försöka att bli på bättre humör , ta en dusch och sen läsa min book!

puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0