-

Nu har jag  faktiskt varit duktig, dammsugit bort allt katt hår ifrån längenheten och bäddat sängen & handlat hem det som saknades till linus när han kommer :)
så nu sitter jag och är rätt så trött, fick inte sova ut imorse för brevbärarjäveln kom och det lät som om han skulle slå sönder alla dörrar när han lämnade posten..
och fick nyss reda på att mitt första jobb pass i ishallen är på söndag, ;D
as taggad inför det, alags grabbarna har sin första pre season match då, så jävla underbart!
och imorgon ska jag och picko till ishallen och städa upp eftersom att den nästan stått tom i ett helt halvår :)
nä nu ska jag mums vidare på mina popcorn och så kanske vi hörs ikväll! :)

ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0