20:50

nu kom jag hem för ett tag sen, är helt slut!
har införskaffat mig massa saker som jag har velat köpa men aldrig orkat :)
mitt humör sjönk snabbt till botten och jag orkar inte sitta här längre,

mitt hjärta värker och jag vill bara ha tillbaka den där känslan i magen man har när man vaknar på morgonen och magen bara pirrar och leendet klistras på sekunden då man vaknar för att man vet att man gör en enda person lycklig genom att gå upp ur sängen, att man får träffa en enda person i hela världen som man verkligen skulle kunna viga hela sin framtid åt.
bara känslan utav att veta att den där personen som får alla andra att vara helt gråa & tråkiga. han som får ens hjärta att smälta med ett litet leende, han som gör sekunder till minuter och minuter till timmar genom att bara ligga och stirra en in i ögonen och stryka fingrarna igenom ditt hår eller över din kind, han som vaggar dig fram och tillbaka i sin famn när du är ledsen och inte kan hindra tårarna.

jag vill bara ersätta min oro o klump i magen med min den där känslan, för med den känslan och pirret i min mage skulle ingenting kunna få mig sur eller urbalans.



<3 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0