sjuttonde

hallå,
idag slog det mig, imorgon börjar nästan hälften utav hela min unmgängeskrets skolan igen, vad ska jag göra då? 
själv så är man ju frym och börjar inte förns den 26:e igen :D
längtar lite faktiskt (a)
och idag har jag bara haft en pyssla-om-mig-själv dag med en lååång dusch, rakat benen, haft en ansiktsmask, filat naglarna, smörjt in hela kroppen och gjort en nyttig frukt smoothie! hiss till det! :)
och nu sitter jag mest bara och försöker fördriva tiden tills jag ska åka till haninge med min underbara pojke. :)
försökt att hitta någon hela dagen som har velat äta pizza men ingen har velat :p
nej nu ska jag fixa håret och sen få något i min lilla mage, en tallrik fil & en smoothie¨tar man sig inte långt på.

peace out.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0