brydar! <3

första jullovs dagen är snart avklarad, ni anar inte hur skönt det är med lov! :) såå efterlängtat! :)
blev en snabb "skoldag" började halv tio, pratade med klassen oså, sen vid tolv va det julavslutning i aulan, även fast inte felix o dem va med så va den helt okej :)
efter det så åkte jag, matilda, fia & clara hem till clara, köpte med oss massa godsaker och bara mös hela dagen! pratade massa skit, och sa rätt så snälla saker också :) helt underbara tjejer!
min nyår är inte alls helt planerad, börjar vela fram och tillbaka ifall jag kanske vill befinna mig i haninge då?
dra till gropen vid tolv slaget verkar inte alls fel :)
menmen, några dagar kvar, lat som jag är så lär jag säkert stanna i nynäs :)
nu har jag packat klart allting också, imorgon drar jag!
OM jag längtar, kaaanske kommer hem med en överraskning också, beror på vilket humör jag är på :-)
blir nog som jag planerar!
nej men nu ska jag fortsätta att fixa allting inför imorgon och tagga till, det ska bli sjukt kul!
ni är som luft för mig brudar, jag skulle inte klara av en dag utan er.


Kommentarer
Postat av: sofia söderström

du är underbar, love yoou

2009-12-23 @ 17:06:14
Postat av: Jenny Lindström

massor av kärlek till dig

2009-12-23 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0