orken tog slut!

rubriken får förklara allt, haha jag skulle vara en duktigt flicka och plugga stenhårt, gjorde iallafall klart engelskan som ska vara inne imorgon, grymt skönt! tänkte att jag skulle sätta igång med teckenspråksläxan i samma veva när jag ändå va på gång liksom, men icke sa nicke, dövrealia är riktigt tråkigt faktiskt! så all ork bara rann av mig, så nu får den vänta tills imorgon eller något, ska jobba då, så lär ha lite tid över.
som tur är så kom min lillebror hem nyss, och han ska tända en brasa nu för jag håller på att frysa ihjäl!
vridit upp mitt element på max nästan, så jag kan sova ikväll!
jag fryser alltid på natten, därför sover jag i en stor mysig långärmad tjocktröja, sockor, två täcken och element på typ max, mamma och pappa tycker att jag är galen, haha men det är så underbart skööönt!
och vi har nyss slängt in en lasange i ugnen, ska försöka få i sig lite mat, man kan ju inte tappa alla rutinerna bara för att man är ensam hemma? ;)
nej nu ska jag nog sätta mig framför tvn, kika lite hockey och invänta ett gulligt sms ifrån en allt för charmig pojke och dh.
so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0