:(

nu sitter jag här, i min ensamhet igen.. therese drig för ett tag sen :(
mamma va och hämtade mina grejer idag så imorgon ska jag flytta hem :( jag vill inte, det är såå mysigt att bo ensam ju! ska man försöka att hitta en liten billig lägenhet kanske? jag skulle inte tacka nej iallafall!
dagen var helt onödig idag, hade inte en enda lektion och ändå så va jag i skolan hela dagen..
menmen lämnade in två skolarbeten iallafall, eller det kanske jag redan skrivit här? jaja förvirrad.. ;)
imorgon är det skola ifrån 08.00 tills 14.30 , direkt efter det är det dans. och jag hoooooppas verkligen att det går bra!
jag behöver något som distraherar mig ifrån att tänka nu.. så nu jävla ska jag sattsa på dansen!
jag vet inte vad helgen bjuder på ännu, blir kanske filmmys på lördagen om ingenting händer, men som sagt ingenting är spikat och jag är öppen för förslag!
på söndagen ska jag iallafall jobba, våra kära hemmapojkar ska ha match och vi ska heja fram dem till seger.
fast jag är galet taggad på att göra något roligt! orkar inte bara sitta hemma hela helgen.. :/
nej nu ska jag sluta gnälla, fortsätta städa sen kanske plugga lite eller kolla grey's, vi får se vad humöret faller på!

greatest love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0