i remember what it feels like beside you

kom tillbaka mitt lilla hjärta, bara för en dag, en natt, bara så jag får krama på dig igen, se dig le och höra ditt underbara skratt. ja orkar inte, tomrummet du lämnat efter dig ekar tomt inuti mitt bröst.
jag saknar dig, verkligen!
snälla, bara en till dag, för sofies skull.
jag älskar dig,
jag kommer ihåg känslan jag hade när jag låg breve dig, första kyssen jag fick, lukten av dig.
jag kommer ihåg vilken tröja du hade på dig när du sov hos mig,
allting.
snälla lilla kära vän, vad är det du nu gjort? alla saknar dig så det gör ont. jag är rädd för att åka till bron, jag vill inte säga hejdå för alltid.
vi kommer ses snart, det vet jag, vi lovade varandra.
sovgott min prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0