dålig linda!

nu har jag suttit här i ishallen i flera timmar, inte pluggat ett skit!
fyyyy linda, ska hem och försöka göra idrotts häftet som måste vara klart på fredag, :) måste verkligen skärpa mig. men jag är ju så skoltrött! man får kämpa på så gott det går! :)
och jag vill verkligen hem innan greys börjar men det kommer vara omöjligt, match nu och sen måste jag vänta på att adolf ska byta om och komma upp med domarpapper och sen ska han handla o grejer.. uschoch en sak säger jag, adam är inte direkt den snabbaste personen jag känner, suck :P
menmen, det gör ju han glad så jag får väl nöja mig med det :)
nej nu ska jag börja förbereda min stängning och sen planera inför morgondagen, eller vad tycker du therese? ;)
om du får ett S.O.S sms therese så vet du vad du ska göra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0