freeedag

idag, just nu, just idag skulle jag verkligen verkligen verkligen vilja åka bort! eller göra någon drastiskt som får folk att inse saker som dom inte insett nu.
det kommer tyvärr vara omöjligt, im going nuuuuts!
idag är det iallafall dans, ska försöka att dansa bort alla känslor jag har & sen tagga till inför imorgon, jobb i typ 11 timmar & sen ska jag hem till t och försöka ha det så jääävla kul!
bara glömma allt, så jädrans less!
jag är helt förvirrad, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. men vet att jag verkligen vill här ifrån! 
jag vill kunna vara stark, bara strunta i allt,
bara vända mig om, helt oberörd och iskall..
precis som alla andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0