19:37

hejhej bloggen!
nu sitter jag här hemma i mörkret och lyssnar på the voice, retar clara lite också. är helt slut! slutade halv tre idag, bild sista lektionen, va så jävla otaggad så hälften va för mycke! menmen, klara mig igenom det ialf, efter skolan blev det donken med emma sen raka vägen hem, städade mitt rum lite, (det behövdes kan jag säga!), sen pluggade jag lite historia och BKF, sen skulle jag vara duktig och skriva färdigt engelskan och maila in den men gissa vad jag glömde i skolan? hm, less jag blir!
skulle haft skolfoto imorse klockan åtta men då va den klena fotograf fan sjuk, magsår. klenis!
men imorgon slutar jag halv tolv :D ska egentligen ha idrott och teckenspråk efter lunchen men båda är inställt och jag klagar inte det minsta, :)
vet bara inte vad jag ska hitta på då, synd att jag inte vågar shoppa lite, för om jag ska shoppa lite råkar det alltid bli för mycket och det vet jag inte om jag har råd med, haha! men ska försöka flörta med björnen att han kan betala halva min parfym eftersom att han gillar det mer än mig (a), då har jag nog råd att handla lite :)
sen kanske jag ska hem till björn imorgon och prata ut med han så vi får något slut på det här tramset, för såhär orkar jag inte ha det längre!
nej nu har jag inge mera att skriva :)
uppdaterar säkert senare :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0