c000l

Visste du...

att jag vill - få en toppen kväll!
att min senaste kyss - va i måndags
att jag lyssnar mest på - musik och min egna röst
att jag pratar - för mycket om ointressanta saker
att jag inte gillar - falska människor & potatis
att min första riktiga kyss - var med en nära vän.
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - typ det bästa som finns när det är bra, annars en stor lek
att jag gillar att - vara lycklig
att jag alltid kommer att - vara en storasyster till världens bästa lillebror & djurgårdare
att jag är hemligt förälskad i - en pojke antagligen?
att sist jag grät var - länge sen! 
att min mobiltelefon är - ny
att när jag vaknar på morgonen - vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig - lägger jag mig alltid i samma ställning & fixar med kuddarna
att idag har jag - sovit och åkt tåg med Erika! <3
att jag just nu tänker på - att jag ska dra med mig matilda ut för att få upp humöret (:
att i kväll ska jag - fira valborg
att i morgon kommer jag - göra något som jag inte planerat än :)
att jag hoppas - att det löser sig
att jag verkligen vill - dra utomlaaaands!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0