djurgården!

nu är det såhär, att jag sitter hemma hos Idah, håller på att skrika halsen av mig! djurgården har äntligen kvitterat och tagit lite tag om matchen, sista perioden kvar nu och jag ber verkligen till gud om att dom vinner, 2-2 i matcher kan bli svårt.
jag sitter i soffan och sjunger med klacken tills det skär sig och idah har snott min data och sitter med hörlurar och hoppas att jag ska tappa rösten tror jag så jag kan hålla käften någongång, haha menmen, hon får stå ut :)
Vi har ätit middag också, blodpudding & bacon, ovanligt gott faktiskt :) säkert bara för att Helene lagade det :) sen innan vi ska gå och lägga oss ska vi ut och ta en promenad, mysigt värre!
nej nu ska jag försöka få ner pulsen och styra upp skiten. skriver säkert sen :)

watching you is my only drug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0