greys!

japp nu får det bli ett snabbt inlägg innan jag poppar popcorn & sätter mig framför TV;n och kollar greys!
mamma & pappa bakar för fullt tills helgen då släkten kommer för att fira mig, jappjapp jag fyller ju som sagt arton imorgon :D!!!!
Idag har jag faktiskt varit duktig, försökt att plugga matte, gick inte så himla bra pga att mitt pluggsällskap blev tvärkär i min mattebok, så jag försökte ta tag i Naturen & teckenspråket, gick väl hyffsat. men allting slutade precis som jag ville, dvs med ett avsnitt O.C underbarare finns ju inte?
sen bytte vi till Vänner och låg och kollade på det ända tills nu :) nej nu ska jag gosa ner mig framför grey's, eller om det blir O.C, inte bestämt ännu :)
sova tidigt blir det iallafall, imorgon smäller det :)!


<3 är det enda jag tänker skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0