SKOOOOOR

nu har jag precis duschat och Idah står i duschen, vi ska åka till länna och köpa skor och lillebror ska köpa nya löparskor :)
ska försöka hitta ett par riktigt snygga tills ikväll :) inte alls bestämt mig vad jag ska ha på mig och det suger, jag hatar att vara tjej faktiskt. beslutsångest så fort man ska göra något, jag kör nog på mjukisar och osminkat ikväll, haha skämt åsido!
nej men ikväll ska jag försöka att ha riktigt kul, eller jag ska göra det riktigt kul, för det blir ju så kul som man gör det till? :)
ska kolla med mamma om jag kan få köra in till Länna också, öva lite mer på körandet, jag ska ha mitt körkort! så är det bara! :)

boy you gotta problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0