bumpy ride

Nu sitter jag här i lägenheten, det är något fel på min kropp. vad det är för fel kan jag inte sätta fingret på. men det stör mig.
Jag borde egentligen städa igenom mitt hjärtas rum en snabbis innan han kommer hem och packa väskan inför helgen som kommer spenderas hos malin och på folk race banan. najsmajs.
På söndag ska jag åka hem och träffa mi familia också, jag kommer inte ens ihåg sist jag träffade mina föräldrar! dags att göra det nu kanske?
Lönen har inte kommit in ännu heller, jag har kollat mitt konto 10 gånger idag, det svider lite..

Nej nu ska jag göra något att äta för att försöka få bort "jag-ger-upp-alldeles-precis-nu" känslan som min kropp har.. det suger, jag som verkligen trodde att jag höll på att bli frisk!
Nej, jag måste verkligen sluta beklaga mig i bloggen, livet är ju underbart! eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0