drop the world

craaazzzzyyyyyy jävla natt inatt alltså! fyfan, psykos drömmar.
Vaknade runt åtta och hade svårt att somna om, men självklart lyckas jag somna om lagom tills mitt alarm ringde. Nu har jag fixat lite med mitt CV och sådär, även ringt ett välbehövt samtal till komunen som tyvärr inte gav så mycket mer, får vänta och se med spänning vad som händer när dom ringer tillbaka :)
Så nu måste jag skynda mig och hoppa in i duschen och fixa mig, på dagens schema står det ;
lämna in CV
fika med Pillan
Städa på mammas jobb
åka till min man

Jag och Pernilla ska mötas klockan ett, det är några timmar kvar men jag har liiite att stå i! ni får kanske en uppdatering sen :) Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Terjenikita

Big tnks for interesting and useful site!

2011-02-07 @ 20:56:50
URL: http://terjenikita.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0