rena rama rolf

vi ligger fortfarande i sängen, kollar på rena rama rolf :) vi har skrattat otroligt mycket åt klipp på youtube ifrån sveriges värsta bildförare! helt underbar :')
Snart ska vi åka och hämta josefine inne i stan, hon ska bo här i några dagar framöver, imorgon ska vi äta middag allihopa :) det kommer säkert bli trevligt.
imorgon är inledningen på vårat projekt arbete och på måndag börjar vi efter schemat, jag tror inte jag ser fram emot det, nåväl.. får njuta till max av helgen! :)
har nog även bestämt hur min andra tatuering ska se ut, bara dags att boka tid och lägga upp en skiss :)



snart smäller det också ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur ska den se ut då??



DU får inte ta mina hjärtan bara :P <3

2010-08-26 @ 22:16:18
Postat av: Runaralice

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-02-01 @ 12:08:21
URL: http://runaralice.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0