watch me burn

herregud vilken dålig uppdatering! men iallafall, tisdagen spenderade vi hos niklas pappa och sen i det nya huset, vi rev lite tapeter och kollade lite. sen gick vi hem till underbara Jennifer som hade bakat, (tjockisar?) sen fastnade vi där och kom inte hem förns halv ett kanske?
Onsdagen gjorde vi ingenting, niklas jobbade bara tills ett sen gick vi ett varv i centrum och sen kom mamma & hämtade oss och sen åkte vi ner och åt grillbuffé för att fira att mamma & pappa har varit förlovade i 21 år :) världens godaste mat! Sen åkte jag och niklas hem till Jennifer och kollade på fast and furious tokio drift eller vad den heter, sen gick vi hem och slocknade direkt :)

Inatt har jag sovit så himla dåligt, likaså natten innan. Det är kaos i min hjärna för jag drömmer massa skumma grejer som absolut inte har med nutiden att göra. Alla saker som jag lagt bakom mig kommer upp i mina drömmar, jätte konstigt. men iallafall, idag ska jag ha körlektion, dubbel idag igen. Så snart måste jag hoppa in i duschen oh börja göra mig i ordning :) efter det ska jag träffa Jennifer, va ska nog sola tror jag. måste förbi mammas jobb då också :)
nu har jag absolut inte tid att skriva mer :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0