FSF

alltså jag dööööör på skolan. ska fan kasta min data i väggen, den gör så jag inte kan koncentrera mig.. suck!
nu har vi FSF och ska skriva någon uppgift om någon film som vi såg förut, eller ja halva klassen sov typ? så jädrans tråkig film!
lämnat mobilen i jackan iallafall så jag ska skriva klart den här uppgiften nu! inga jävla mer rester här nejtack!
tur att denna lektionen ligger direkt efter lunch, annars hade jag nog aldrig pallat, haha.
idag skulle jag egentligen fått sluppit bilden eftersom att jag skulle klippa mig men nej så blev det inte! :(
kanske ska skita i bilden ändå, jag hatar britta!
eller om jag har tur så kanske den är helt inställd, då skulle jag nog börja gråta av lycka ;D
nej nu ska jag koncentrera mig.
börja genomföra min och Idahs plan också. haha
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0